Wednesday 11 April 2012

GRANDÍSSIM PUNSET!

Quin anunci més gran! em fa molta gràcia el final, amb en Punset dient "aaai". Gran personatge....L'he anat seguint en diversos "Redes" i estic llegint 2 llibres seus (fa temps ja en vaig acabar un). A hores ara deu ser el culpable de nombroses addiccions a la divulgació científica i, és clar, al coneixement científic. Gràcies ha l'endinsament en les dimensions punsetianes, vaig llegir "El ladrón de cerebros" d'en Pere Estupinyà. Quina meravella també! Ambdós autors empren un llenguatge proper i alhora rigorós i curós i fan que costi molt deixar el llibre en qüestió en "standby". Aix...Bé, ja m'havien agradat les ciències i sovint, si topava amb un documental sobre ciència em quedava una mica adherida a la pantalla. Des de fa anys també anava seguint el "tres14" i el "quèquicom".

La fotografia és del 5 de novembre de 2011...ja fa temps, ja....feta amb el telèfon mòbil, al caprabo (bé, llavors encara era eroski, crec) de Granollers-polígon El Ramassar.




No comments: