Monday 12 June 2006

ja tinc la idea per Reis 2007!

Havia llegit en algun diari o anàleg, sobre el nou gran anunci de la Kangoo de la Renault (tant és dir noms de marques...que tot n'és ben ple): després del mític anunci amb aquell crack que era Amunike (el ball d'Amunike) i un altre futbolista , Tren Valencia, de qui no n'havia sentit parlar (en l'anunci promocionava un videojoc molt d'estar per casa). Doncs el darrer és amb el gran Robert Prosinecki, del que recordo la seva etapa al Barça, perquè un cop fora, no era un subjecte que destaqués gaire...Però tots tres ara han tingut una nova glòria. sentit de l'humor i món de la publicitat i una neteja de la seva imatge amb dosis de popularitat-entranyable. Aquí us poso el vídeo que vaig trobar per youtube amb l'spot. què gran!!!


jo em demano un prosikito per Reis l'any vinent!!!! oooh..jo que tenia un nino de plàstic petit d'aquest Prosi mal pintat, vestit del Barça!!! (no sé d'on va sortir i per on deu parar ara...)...el que potser si conservo és algun tazo o fitxa mutant amb l'efígie d'en Prosi (tothom té un passat...fa moooooolts anys seguia les lligues de futbol).
apa, gaudiu del vídeo!!!...tot i que el passaran uns quants cops per la tv.

No comments: